play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of A1M Motors Ltd

At A1M Motors Ltd we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

A1M Motors Ltd

A1M Motors Ltd
5
3.2

Based on 13 customer reviews

Powered by


  • 5

    Started bad but ended happy

    By Paul K on 21 January 2017 | Purchase not verified

    Went to buy a van After a week & being lied to by one of the staff telling me it was ready on arriving was told it had issues. The chap dealing with me (prince) helped me out & found me a better van of which they put roof bars & service & fixed a few other things & was happy when drove away. Very pleasant staff (apart from the liar who never even apologised) & in the end was well happy. Also have a very good & friendly mechanic. Nice people to deal with.


  • 5

    Would visit again

    By Victor E on 20 January 2017 | Purchase not verified

    Went to look at cars didn't have a great budget. The man that served me was really helpful. I chose a car and they helped set my tax up as I wasn't sure how too. Would recommend again.


  • 5

    Absolute Joke

    By Tom B on 19 January 2017 | Purchase not verified

    Put a deposit down on a car and gave them a week to get it ready to go as there was minor scratches to buff out. upon collection they found the brakes were faulty and it wasnt ready but they didnt think to inform me beforehand. They also had somehow got it through an MOT with issues but none showed on the report so that sounds dodgy. Asked to see the car and they refused so gave them another day to fix it and heard nothing. rang up and said i wanted my money back as i had had to hand back my finance lease so was desperate for something so i didnt have to miss more days of work and they accepted, but when i drove down to collect they decided to change their minds and shouted at me.

    Reply from A1M Motors Ltd on 24/01/17

    Dear Tom, Thank you for taking time and writing a review. I have investigated your concerns and would like to say that our terms and conditions clearly state that the deposit is non-refundable. Upon your instructions we were carrying out various works on your car. While carrying out works on the car we also found a issue with brakes which didn't immediately need repairs but could need attention in 6 months, but we went extra mile wanted to fix that issue as well for you before handing the car over to you. You were informed about it and was also told that we are waiting for a main dealer part needed to be delivered soon and your car is good to go. But at this point you had changed mind and purchased a car from somewhere else. I felt upon your return to our showroom and my staff remained professional and polite with you at all times.


‹ Prev Next ›

A1M Motors Ltd

Telephone:
01234 671838 07441 911547

Opening times

Monday 10:00 - 18:00
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 10:00 - 18:00
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 10:00 - 18:00
Sunday 11:00 - 17:00

A1M Motors Ltd

Address:
MAPLE TREE FARM CHAWSTON LANE,
CHAWSTON,
BEDFORD,
BEDFORDSHIRE,
MK44 3BH